Σε χαμηλά επίπεδα η ενημέρωση για την ψηφιακή καταπόνηση των ματιών
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της Novartis, σε 6 χώρες και 6.000 ανθρώπους.
Με σκοπό να προσδιοριστούν τα κενά
γνώσης που υπάρχουν ανάμεσα στο τι γνωρίζουν οι καταναλωτές σχετικά με
την παρατεταμένη χρήση ψηφιακών συσκευών και τον αντίκτυπο που μπορεί να
έχει η χρήση αυτών τόσο στην υγεία των ματιών, όσο και στην όραση
μακροπρόθεσμα, η Novartis συνεργάστηκε με τον Δρ. Esen Akpek, Καθηγητή
Οφθαλμολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, και με
το Ινστιτούτο IFTF που αποτελεί έναν φορέα παραγωγής σκέψης και
προβληματισμού (think tank) στις ΗΠΑ, προκειμένου να διενεργήσει μια
παγκόσμια έρευνα καταναλωτών για την καταπόνηση των ματιών λόγω χρήσης
ψηφιακών συσκευών.